מתנות ממותגות – למה חשוב שנכיר את האופציה הזאת

מתנות ממותגות

בתי עסק מחפשים דרכים שונות כיצד להגיע אל ליבו של הצרכן, שכן הם יודעים, אם הם יצליחו להגיע אל ליבו, הם גם יצליחו להגיע אל כיסו, במקרים רבים. מן הסתם, המטרה היא להגיע אל ליבו ולא לצאת ממנו, כלומר, המטרה היא לבצע משהו ארוך טווח ולא משהו, קשר, קצר מועד. בתור בעלי עסק, אנחנו נרצה לייצר תהליך אשר ימשוך את הלקוחות שלנו להיות איתנו במשך תקופה ארוכה ולא שבוע-שבועיים, או קנייה אחת וזהו.

אחת הדרכים בעזרתן אנחנו יכולים לייצר תהליך ארוך טווח, הוא דרך מתנות ממותגות. הרעיון הוא מאוד פשוט. אנחנו מייצרים אביזרים ואמצעים שונים אותם אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו במתנה, וכך אנחנו למעשה משאירים אותם נאמנים לעסק שלנו, כך אנחנו משאירים אותם קרוב אלינו. אין פה הבטחה של מאה אחוז, אך סביר להניח שאם נעניק להם מתנות איכותיות, הרי שהם לא ימצאו סיבה אמיתית לעזוב אותנו ולחפש חברות אחרות.

אנחנו יכולים להרוויח מזה פעמיים. פעם אחת כשאנחנו מספקים ללקוחות שלנו מתנות ובכך אנחנו שומרים על הנאמנות שלהם, פעם שנייה, אם אנחנו נמתג את העסק שלנו בעזרת אותן מתנות, הרי שהלקוחות יוכלו לפרסם אותנו בקרב חברים ובני משפחתם אצלם, בין אם הם עושים זאת בכוונה ובין אם לא.

כיצד בוחרים מתנות בצורה חכמה

בעקרון, אנחנו יכולים להשתמש בכל מתנה בשביל למתג את עצמנו. אך זה לא יהיה נכון. אנחנו צריכים לבחור מתנות שהלקוחות שלנו ייהנו מהן, ולא פחות חשוב, מתנות שיתאימו לסוג העסק, מתנות שיתאימו לקהל הלקוחות שלנו. אין היגיון לספק מתנות לצעירים עבור אנשים מבוגרים או להיפך.

לכן חשוב שאנחנו נבחן באילו מתנות מדובר, עד כמה הן באמת יכולות להיות שימושיות עבור קהל הלקוחות שלנו ועד כמה יהיה נכון מצידנו להשתמש בהן לצורך המיתוג שלנו וכמובן כיצד נעשה את זה.

מה שברור הוא, שאנחנו חייבים להשתמש בכלים משיטה זו בשביל להשאיר את הקהל אצלנו. כך נייצר לעצמנו קהל לקוחות גדול ונאמן.

בתי עסק מחפשים דרכים שונות כיצד להגיע אל ליבו של הצרכן, שכן הם יודעים, אם הם יצליחו להגיע אל ליבו, הם גם יצליחו להגיע אל כיסו, במקרים רבים. מן הסתם, המטרה היא להגיע אל ליבו ולא לצאת ממנו, כלומר, המטרה היא לבצע משהו ארוך טווח ולא משהו, קשר, קצר מועד. בתור בעלי עסק, אנחנו נרצה לייצר תהליך אשר ימשוך את הלקוחות שלנו להיות איתנו במשך תקופה ארוכה ולא שבוע-שבועיים, או קנייה אחת וזהו.

אחת הדרכים בעזרתן אנחנו יכולים לייצר תהליך ארוך טווח, הוא דרך מתנות ממותגות. הרעיון הוא מאוד פשוט. אנחנו מייצרים אביזרים ואמצעים שונים אותם אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו במתנה, וכך אנחנו למעשה משאירים אותם נאמנים לעסק שלנו, כך אנחנו משאירים אותם קרוב אלינו. אין פה הבטחה של מאה אחוז, אך סביר להניח שאם נעניק להם מתנות איכותיות, הרי שהם לא ימצאו סיבה אמיתית לעזוב אותנו ולחפש חברות אחרות.

אנחנו יכולים להרוויח מזה פעמיים. פעם אחת כשאנחנו מספקים ללקוחות שלנו מתנות ובכך אנחנו שומרים על הנאמנות שלהם, פעם שנייה, אם אנחנו נמתג את העסק שלנו בעזרת אותן מתנות, הרי שהלקוחות יוכלו לפרסם אותנו בקרב חברים ובני משפחתם אצלם, בין אם הם עושים זאת בכוונה ובין אם לא.

כיצד בוחרים מתנות בצורה חכמה

בעקרון, אנחנו יכולים להשתמש בכל מתנה בשביל למתג את עצמנו. אך זה לא יהיה נכון. אנחנו צריכים לבחור מתנות שהלקוחות שלנו ייהנו מהן, ולא פחות חשוב, מתנות שיתאימו לסוג העסק, מתנות שיתאימו לקהל הלקוחות שלנו. אין היגיון לספק מתנות לצעירים עבור אנשים מבוגרים או להיפך.

לכן חשוב שאנחנו נבחן באילו מתנות מדובר, עד כמה הן באמת יכולות להיות שימושיות עבור קהל הלקוחות שלנו ועד כמה יהיה נכון מצידנו להשתמש בהן לצורך המיתוג שלנו וכמובן כיצד נעשה את זה.

מה שברור הוא, שאנחנו חייבים להשתמש בכלים משיטה זו בשביל להשאיר את הקהל אצלנו. כך נייצר לעצמנו קהל לקוחות גדול ונאמן.