כל הסודות של עיצוב לוגו מקצועי

כל הסודות של עיצוב לוגו מקצועי!

כאשר בוחנים עיצובים שונים של לוגו, צריך לדעת שיש לוגו חובבני, יש לוגו ברמה סטנדרטית, ויש לוגו מקצועי. לא כל לוגו, יוכל להפוך למותג. הלוגו, מתקבל בצורה סמויה אצל קהל הצרכנים. ככל שלוגו יהיה קל וקליט יותר, כך הוא יתקבל. וכך, נסללת לאט לאט הדרך של הלוגו להפוך למותג.

מה מאפיין לוגו שהפך למותג?

עסקים רבים רוצים להפוך מעסק פשוט, למותג. בעידן חנויות האינטרנט, כל עסק יכול למכור שירות או מוצרים בכל הארץ. כל עסק יכול להיות מפורסם. אין ספק, שחוץ מלוגו, ישנם תהליכים נוספים שעל העסק לבצע כדי להפוך למותג. אך, ללא עיצוב לוגו איכותי, סיכוייו של העסק להפוך למותג, הולכים ומתקטנים. לוגו של מותג, מתאפיין באחידות ברורה מאוד. קו עיצוב נקי וחלק, הנצמד בדיוק רב אל אופי העסק.

כיצד הופכים אות למותג?

אחד מהדרכים להפוך לוגו ליוקרתי, הוא לקחת אות משם העסק, ולהפוך אותה לאות לועזית גדולה. אפשרות אחרת, היא לקחת את האותיות הלועזיות הרישיות של השם הפרטי ושם המשפחה, ולחבר ביניהם באמצעות נקודה.

האם לשים גווני מעבר באות הגדולה? תלוי מה האות באה לייצג. כאשר האות מייצגת יוקרה של מוצר פיזי, מתאים לשים גווני מעבר. אולם, כאשר האות מייצגת אדם, לא מתאים לשים גווני מעבר. חשוב לשמור על גוון חלק, אך אפשר לשים עיטורים.

האם עדיף להשתמש באותיות עבריות או באנגלית?

בדרך כלל, לא מומלץ לקחת אות עברית, ולהפוך אותה לאות מותג. אלא אם כן, יש משמעות מיוחדת לאות העברית. אותיות לועזיות, הן יותר יוקרתיות. וכך, יוצרים לוגו יוקרתי באמצעות אותיות. כאשר יוצרים לוגו של אדם פרטי באותיות אנגליות גדולות, הלוגו יהיה יוקרתי ומושך יותר, וכך גם כרטיס הביקור.

טיפים בעיצוב צורה ללוגו

צורה יכולה להוסיף הרבה ללוגו, אם היא עומדת בכללי העיצוב והמיתוג. על הצורה, להיות מזוהה היטב עם מהות העסק. כאשר המעצב חושב על צורה, הוא חושב על הסמל העתידי של הצורה. מעצב מקצועי, למד בהכשרתו המקצועית את הסודות של מעצבי מותגי העל הגדולים.

הקשרים בין עיצוב צורה ואותיות הלוגו

כאשר קהל היעד הוא ישראלי, מתאים מאוד לשלב אותיות עבריות בשם העסק, עם הצורה. אולם, אם קהל היעד הוא קהל לא ישראלי, אין ליצור אותיות עבריות בלוגו ובמיתוג. הצורה של הלוגו היא הדומיננטית, והאותיות הם המשנה. בעת עיצוב לוגו איכותי, מומלץ שהאותיות יהיו שחורות, והצורה עם צבע. לא כדאי ליצור תערובת צבעים גדולה של הלוגו. לוגו מקצועי, מורכב מ2-3 גוונים.

איך מתמצתים עסק ב3 מילים?

מעצבים רבים, שמים בלוגו של העסק, מילים המסבירות על העסק. בין המילים, שמים קו מפריד. בלוגו מקצועי, שמים רק 3 מילים. איך בוחרים את המילים? צריך לדייק מאוד בבחירת המילים. שכל מילה, תתאר בדיוק רב את העסק. בחירת המילים, נעשית לאחר לימוד מעמיק על פעילות העסק. המילים הנבחרות, יהיו מאוד כלליות. הן יתארו תכונות, או שירותים מרכזיים בעסק.

כיצד "סטודיו נקודות" יוצר לוגו?

כאשר סטודיו נקודות בא לעצב לוגו, עוברים המעצבים תהליך עם בעל העסק. המעצבים בונים בריף עם בעל העסק. רק כאשר המעצבים מכירים היטב את נקודת הבידול של העסק, הם מעצבים לוגו. ואכן, כל לוגו המעוצב על ידי "סטודיו נקודות", נראה ברור ומקצועי. אין 2 עסקים להם יש לוגו דומה. לכל לוגו, יש סגנון ייחודי משלו, המתאים לאופי המיוחד של העסק שעבר מיתוג על ידי הסטודיו.