מכשירי הקלטה – איך קונים? 

מכשירי הקלטה איך קונים

מחפשים מכשירי הקלטה שיאשר ויאמת את מה שאתם חושבים וחושדים בו מזמן? לפני שאתם יוצאים לבחור מכשירי הקלטה- חשוב כי תוודאו כמה דברים וביניהם האם הם אכן סמויים. שאלו את עצמכם מה אתם צריכים או רוצים להקליט ועד כמה המידע הזה חשוב לכם? האם יידרש כאן לשלב גם מצלמה? נכון להיום ניתן להשיג מכשירים שיודעים להקליט ולעשות הכול למרות שהם זעירים ביותר. כאמור, מכשירים קטנים אכן יכולים להכיל לא מעט פונקציות שייתכן ויידרש מכם להשתמש בהם בהמשך. אז איך בוחרים מכשיר הקלטה טוב? כל המידע במאמר הבא.

הקשר בין מידע כביל לבין מכשיר הקלטה טוב

כאשר אתם בוחרים מכשירי הקלטה טובים, אתם בוחרים מכשירים סמויים שגם יכולים לתת לכם זמן הקלטה ללא הגבלה. התרחיש הכי פחות נעים הוא לגעת בחקר האמת ופתאום לגלות כי המכשיר לא הקליט דבר. רוצים למנוע מעצמכם את עוגמת הנפש הזו? וודאו כי המכשיר שבחרתם אכן בעל הכלה של קבצים גדולים לרבות כרטיס זיכרון נכון. כמו כן, יש לבחור את המכשירים כך שיהיה ניתן להסוות אותם בתוך כל מיני אביזרים וחפצים שלא יעוררו חשד כזה או אחר. מצאתם מכשיר, הקלטתם וההקלטה לא סבירה או איננה ברורה? צפו לכך כי המידע שתביאו לא יהיה כביל בשום מקום לרבות בבית המשפט ולכן- לפני שאתם יוצאים למסע של חקר האמת, הצטיידו בכלים הנכונים.

טיפים לבחירת מכשירי הקלטה ומכשירי צילום

מכשירי הקלטה יכולים לבוא בכמה וכמה ווריאציות ואחת מהן היא שעון מצלמה כך שבזמן פגישה או אירוח בבית שלכם, מי באמת יעז לחשוד באותו שעון המונח לכם על פרק כף היד? הנה שעון עם רצועה רגילה, אינו מחשיד ולא מעט, השעון נותן את שירותיו כרגיל אבל הוא יודע גם לצלם מספר גדול של תמונות ולהקליט את הרכשים מסביב. רעיון נוסף להקלטת מידע כזה או אחר הוא טייפ מנהלים ישן וטוב שיכול כיום לא רק להקליט רחשים אלא גם לצלם את כל מה שמתרחש מסביב. מבין כל הרעיונות ניתן למצוא מכשירי הקלטה גם בתוך שלט של הרכב- הנה עוד רעיון למיקום שאף אחד לא יחשוד אודותיו.

דיסק און קי מקליט – להסתיר את המצלמה במקום הנכון

זה יכול להיות בכל מקום, אבל אם הפגישה שלכם במשרד, הדיסק און קי המונח על השולחן לא יעלה ולו חשד אחד קטן. דיסק זה נחשב לרעיון הסמוי הטבעי ביותר שיש לשוק להציע, למעשה באמצעות המכשיר ניתן לא רק לתעד קולות אלא גם לצלם בלא מעט מקרים. הדיסק מכיל סוללת ליתיום נטענת וזו עובדת שעתיים ברציפות, כמו כן ניתן לחברו באמצעות כבל יו אס בי ולראות גם את היום וגם את שעת ההקלטה.

 

.