פעילות אקסטרים לצוות

photo-664136_640

מה יותר מגבש צוות, מאשר פעילות אקסטרים? אמנם, לא לכל צוות מתאים יום גיבוש הכולל פעילות אקסטרים. אך, לצוותות רבות, מתאים מאוד. ובכלל, ישנם כמה סוגים של פעילויות אקסטרים ברמות שונות.

אילו סוגי פעילויות אקסטרים מתאימות ליום גיבוש?

תוכלו לבחור סוגים שונים של פעילויות אקסטרים ליום הגיבוש. מהם סוגי הפעילויות הנפוצות ביותר? נפוץ מאוד להזמין פעילות סנפלינג, או פעילות אומגה. אולם, יהיו וועדי עובדים, שיזמינו טיולי ג'יפים או באנג'י. אפשר להתמקד בפעילות אחת במהלך יום הגיבוש, ואפשר לכלול כמה פעילויות. כמובן, את בחירת פעילות אקסטרים לצוות, צריכים לבצע וועד העובדים, ביחד עם שאר עובדי המשרד, תוך תיאום היכולות הפיזיות שלהם. 

מהי 'קפיצת באנג'י?

מה זה באנג'י? זה כמובן לא סוג מתנפח של ילדים. באנג'י, היא סוג של קפיצה באמצעות חבלים. למעשה, קפיצה זו אתגרים ומפחידה יותר מאשר סנפלינג. כמובן, יש לשמור היטב על ביצוע כללי בטיחות מתאימים בעת פעילות הבאנג'י. את הקפיצה מבצעים מעל נהר. את החבלים, קושרים אל גשר.

תמיד נחמד להזמין טיולי ג'יפים.

וועדי עובדים רבים, יזמינו טיולי ג'יפים. הנסיעה בג'יפ, מגבשת את הצוות הנוסע. ישנם מסלולים שונים של נסיעה בג'יפים ברחבי הארץ. המסלולים הנפוצים ביותר של ג'יפים, הם במדבר יהודה. אולם, ישנם מסלולים נפוצים של ג'יפים במחלי הצפון.

אומגה זה לא רק לילדים!

ילדים רבים אוהבים לבצע פעילות אומגה. ישנם פארקים המכילים מתקני אומגה. אולם, גם מבוגרים אוהבים לפעמים לבצע פעילויות אומגה. כמובן, המבוגרים יגלשו לגובה רב יותר מאשר ילדים, ויותר קילומטרים. אילו אתרים מתאימים מאוד לגלישת אומגה?

גלישת אומגה על שפת נהר הירדן- אחד ממסלולי האומגה האתגריים והרטובים ביותר, הוא מסלול גלישת אומגה על שפת נהר הירדן. בסיום הגלישה, מחכה לגולש חוויית גלישה רטובה במי נהר הירדן.

גלישת אומגה במצוק שילת- במהלך הגלישה, תרדו את מצוק שילת לרוחב, באמצעות גלישת אומגה. 

ההבדל בין גלישת אומגה לבין סנפלינג, הוא שבסנפלינג, המטפס יורד לאורך. לעומת זאת, בגלישת אומגה, הירידה היא לרוחב. 

פעילות אקסטרים בטוחה ביום הגיבוש עם "אשדות"!

מחפשים חברה שתארגן לכם יום גיבוש אקסטרים בצורה בטוחה? כאשר אתם בוחרים בחברת "אשדות", אתם מכוסים מכל הבחינות. 

הדרכה- סביר להניח, שלרוב אנשי הצוות בעבודה, זו פעילות האקסטרים הראשונה. ברוב הפעילויות, יצטרכו אנשי הצוות הדרכה. כיצד גולשים באומגה, כיצד יורדים בסנפלינג. צוות "אשדות", ייתן לכם את ההדרכה המקצועית ביותר. בכל גלישה ראשונה, ילווה מדריך בעצמו כל גולש.

בטיחות- צוות "אשדות", לא מתפשר על בטיחות. אנו מגיעים עם הציוד הבטיחותי ביותר, לפי כל התקנים. 

ומה עם הארגון של שאר יום הגיבוש? צוות "אשדות", יסייע לוועד העובדים לארגן בצורה מקצועית את שאר התוכנית של יום הגיבוש. החל מארגון ההסעות, ועד ארוחה בלב שמורות הטבע.