חליפה אפורה לגבר – ככה אנחנו ניראה מיליון דולר 

men suit

ישנם לא מעט סוגים של חליפות שיכולות להתאים לגברים, בין אם מדובר בחליפות שלושה חלקים או ארבעה חלקים, חליפות שמתאימות לאירועים עסקיים, חליפות שמתאימות לאירועים אישיים, חליפות יומיומיות אחרות.

מן הסם, אחד ההבדלים המשמעותיים שאפשר למצוא בין החליפות השונות, נובע מהצבע שלהם. אנחנו יכולים למצוא חליפה אפורה לגבר, אנחנו יכולים למצוא גם חליפות בצבעים אחרים, בין אם מדובר בחליפות בצבע שחור, חום, וכן בצבעים קצת פחות "סטנדרטיים" כמו למשל חליפות כחולות, לבנות ואחרות. מן הסתם, אנחנו יכולים גם למצוא שילובים בין צבעים שונים, אלא באים לידי ביטוי בחלקים השונים שלה.

כשאנחנו מחליטים לבחור צבע מסוים לחליפה, אז אנחנו נעשה זאת על פי פרטים שונים שיכולים להשפיע עלינו. כך למשל, אנחנו נבחר להשתמש בצבע מסוים על פי מה שנראה לנו מתאים לאופי ולסגנון שלנו, אך יחד עם זאת, אנחנו גם נבחר חליפה שיכולה להתאים לסוג האירוע,. לכן, סביר להניח, שאנחנו לא נחפש חליפה בצבע זועק, צבע שעלול להיחשב "קיצוני" עבור אירוע בו אנחנו רוצים להיראות סולידיים. למשל, אם אנחנו מגיעים לחתונה או לוויה, סביר להניח שאנחנו נרצה להיראות היטב אך סולידיים, צנועים ולא ללבוש חליפה בצבעים  קיצוניים מדי.

לפני שנסביר כיצד אנחנו יכולים לבחור את החליפה שרלוונטית עבורנו, מבחינת הצבע, צריך להדגיש, מה שעומד לרשותנו, במובנים רבים, זו העובדה שיש לנו לא מעט מקומות בהם אנחנו יכולים לרכוש חליפות היום. בין אם מדובר בחנויות, בין אם מדובר באתרי אינטרנט, בין אם מדובר באתרים וחנויות שמיועדות לכך באופן ספציפי ובין אם מדובר בחנויות בגדים כלליות, שמציעות בין היתר, גם חליפות בצבעים שונים.

כיצד בוחרים חליפה בצבעים שתתאים לנו

ראשית, אנחנו צריכים לדעת לשם מה אנחנו קונים את החליפה, מאיזו סיבה אנחנו רוצים לקנות חליפה כזו או אחרת. האם היא מיועדת לשרת אותנו עבור אירוע ספציפי או האם היא מיועדת לשרת אותנו באופן כללי. יש הבדל, מאחר ואם החליפה אמורה לשרת אותנו לאירוע ספציפי, אז מן הסתם, יהיה לנו הרבה יותר קשה להחליט, לעומת זאת, אם זו חליפה כללית, כזו שאמורה לשרת אותנו ביום יום או לשורה של אירועים, אז יהיה לנו הרבה יותר קל להתפשר.

שנית, אנחנו צריכים לדעת אילו צבעים עושים לנו טוב, אילו צבעים מתאימים לנו. יש אנשים שצבעים כהים עושים להם טוב יותר מאשר צבעים בהירים, לעומת זאת, יש אנשים שיעדיפו דווקא חליפות בצבעים בהירים ולא בצבעים כהים. צריך לזכור גם, יש את העניין של הגוונים, כלומר, גם אם אנחנו בוחרים חליפה בצבע אפור, אנחנו יכולים למצוא גוונים שונים.

שלישית, חשוב שנבוא למדידה עם בגדים מתאימים, נעליים מתאימות, בשביל שנוכל להיות בטוחים שזו אכן החליפה שמתאימה לנו.