דיספנסר לסבון – כיצד רוכשים מתקן בצורה נכונה

soap dispenser

כשאנחנו מתכננים לבנות תא שירותים במשרד, מסעדה, בית קפה או כל מקום אחר, הרי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון שכל פרט ופרט במקום צריך להיות מדויק, צריך להיות מעוצב בצורה יפה ומרשימה, צריך להתאים לסגנון ולקונספט של המקום.

על כן, אנחנו צריכים להתייחס לא רק להיבטים כגון איך אנחנו נחלק את חלל השירותים לתאים, מה יהיה גודל של כל תא, באיזה אורך יהיו הדלתות או הקירות וכן איזה סוג של כיורים או אסלות נתקין במקום. אנחנו צריכים להתייחס, כאמור, לכל פרט קטן וגדול, על מנת שנוכל לספק לכל מי שנכנס למקום, בין אם הוא דייר קבוע או אורח מזדמן, גם חוויה מהנה וגם אפשרות להתרשם מהעיצוב והסגנון במקום.

דוגמא טובה לכך אפשר למצוא דווקא בפרטים הקטנים. למשל, אם אנחנו מעוניינים להתקין במקום דיספנסר לסבון. אותו מתקן ידוע בו אנחנו אמורים לשים סבון נוזלי ולאפשר לכל מי שנכנס לשירותים, לשטוף את הידיים בצורה נוחה ונעימה, כאשר מספיקה לחיצה אחת או שתיים, בשביל ליהנות מכמות סבון מספקת, בשביל להסיר את הלכלוך, לסלק חיידקים וליהנות מריח נעים.

צריך לומר, הבחירה להשתמש במתקן דיספנסר כזה או אחרת, לא נמדדת רק על פי השאלה, האם זה מתאים מבחינת הקונספט של העיצוב, אלא גם מבחינות אחרות, כפי שנוכל לראות בהמשך. בסופו של דבר, הבחירה שלנו במתקן כזה או אחרת, צריכה להתבצע גם על פי השאלה, מה אנחנו רוצים לספק לאנשים שאמורים להשתמש במקום, וכן לשאלה עד כמה זה מתאים לתקציב שלנו, באופן שוטף. על כן, אנחנו נמצא מתקנים מסוגים שונים, במקומות כאלה ואחרים.

כיצד בוחרים מתקני דיספנסר לסבון

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הקונספט של המקום. האם אנחנו רוצים לייצר קונספט של מקום מודרני, שירותים בסגנון רטרו, שירותים סטנדרטיים, האם אנחנו מעוניינים לספק משמעות ייחודית לעיצוב או שמא אנחנו מעדיפים לתת לשימוש המעשי, הפרקטי במתקן, משמעות רחבה יותר.

שנית, אנחנו צריכים להחליט כמה מכשירים ברצוננו להתקין במקום על מנת שהמשתמשים בשירותים יוכלו להפיק מהם תועלת. האם אנחנו רוצים להשתמש במתקן אחד לכל הכיורים או במתקן לכל כיור. מן הסתם, הכמות תיקבע על פי גודל המקום וכן על פי מספר הכיורים. אנחנו לא נרצה, למשל, אם יהיו 3-4 כיורים במקום לספק מתקן אחד לכולם.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון את השאלה כיצד המתקן נראה, כיצד הוא בנוי, בין אם זה מבחינת הסגנון, היכולת לשלב אותו בקונספט של העיצוב במקום, אך גם מבחינה מעשית, עד כמה יהיה לנו נוח למלא אותו בסבון וכן מאיזה סוג, וכן עד כמה יהיה נוח למשתמשים להפעיל אותו בצורה פשוטה וחדה, בשביל שיוכלו לנקות ידיים בצורה נוחה ומהירה.