גן לאירועים בצפון – כיצד בוחרים את המקום הנכון

כל מי שרוצה לערוך אירוע בצפון הארץ, בין אם זה אירוע פרטי, עסקי, חברתי או אחר, יכול ליהנות, כידוע לנו, ממגוון רחב של מקומות בהם ניתן לערוך אירועים מסוגים אלו. השאלה היא, כיצד בוחרים את המקום הנכון, כיצד בוחרים אולם או גן אירועים שיתאים לאופי וסוג האירוע. 

השאלה הראשונה שאנחנו נשאל את עצמנו היא, האם לבחור באולם או בגן. היום יותר אנשים מעדיפים לבחור גן אירועים, גם בגלל העיצוב, האווירה, הנוחות, וכן בגלל שהוא הרבה יותר מתאים לקונספטים שונים של האירוע. אולם אירועים הוא טוב בעיקר לחורף, אך הוא יכול להיות מאוד מגביל ולכן אנחנו נעדיף לחפש גן אירועים בצפון לערוך בו את האירוע שלנו. 

אחרי שבחרנו לערוך את האירוע בגן, עולה שאלה אחרת, איך אנחנו בוחרים את הגן. נתחיל כמובן מהמקום שלו ומשם אנחנו נתקדם לנקודות יותר ספציפיות וממוקדות.

מבחינת המיקום, אז מן הסתם אנחנו נבחן את השאלה עד כמה נוח לאורחים שלנו ולנו להגיע אל הגן בצורה פשוטה ומסודרת. אנחנו לא נרצה לגרום לאורחים שלנו לנסוע במשך שעות ארוכות בשביל להגיע אל הגן, אנחנו גם לא נרצה שהם יצטרכו לנסוע בדרכים לא סלולות ולעבור דרך מקומות לא נעימים. לכן אנחנו נחפש גן אירועים שנמצא ביישוב יחסית קרוב, במקום מסודר, מאורגן, מקום בטוח. 

אחרי שבחרנו את המיקום, אנחנו נוכל לחפש באופן יותר ממוקד את הגן שיתאים לאירוע שלנו. צריך לומר, הכל ייעשה במקביל. כלומר, אנחנו נחפש גן מתאים במיקום נוח, ולא נעשה את זה בהדרגה. כך נוכל למצוא גן אירועים בצורה הרבה יותר מהירה. 

הפרמטרים למציאת גן אירועים 

ישראוויזן מאגדים את הפרמטרים:

הפרמטר הראשון שאנחנו צריכים לבחון, זה גודל הגן. עד כמה הוא מתאים לאירוח אירוע בסדר גודל כמו שלנו. אנחנו לא נרצה הרי לארח אירוע בגן קטן מדי וגם לא בגן גדול מדי, שייראה ריק עם כמות האורחים שלנו. לכן, אנחנו נעדיף לחפש גן אירועים שיכול לענות על הצרכים שלנו מבחינת כמות האנשים. עלינו לקחת בחשבון גם נקודות אחרות, למשל, מה בדיוק האירוע אמור להכיל, מבחינת שולחנות, אטרקציות וכדומה. 

הפרמטר השני, הוא השירות של המקום. עד כמה הספקים וצוות העובדים נחשב איכותי, אמין, מקצועי. עד כמה אנחנו יכולים לסמוך עליהם שיוכלו להפיק עבורנו אירוע ברמה גבוהה. אנחנו לא נרצה למצוא את עצמנו עובדים עם ספקים וצוות עובדים לא מנוסה, לא מקצועי ובטח שלא נרצה לעבוד עם צוות לא אמין. החל מבעלי המקום ועד לעובד האחרון. 

הפרמטר השלישי יתייחס לכל החוויה במקום, עד כמה  הוא מתאים מבחינת הקונספט של האירוע, עד כמה הוא יכול לספק לאורחים שלנו חוויה ייחודית כך שהם ייהנו מהאירוע שלנו ולא ישכחו אותו.